Rabu, 16 Januari 2013

BVSM..nak sembuhkn kaki y terseliuh..tup tup wajah pun naik tegang..


kredit to Aisha Huri
Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera Keluarga Smart Tycoon..

'Hot from Oven!' for sharing..this happened last 45 minutes..

Berkisah tentang husband saya yang terseliuh kakinya semasa bermain futsal kelmarin..

Sebaik saya pulang dr keje nampak beliau jalan terjingkut2..Husband kata kakinya seperti masuk angin dan mula membengkak lepas menunaikan solat Zuhur. Dia tak bawa Krim BE ke pejabat..dan biasalah Husband saya ni nak tunggu wife dia yang sapu..baru nak sapu..BVSM plak mmg saya slalu bawa ke court..jd comfirmlah suami saya ada alasan xguna BVSM utk bantu kurangkan kesakitan beliau..=)

Saya ni pantang dpt peluang buat 'research' lalu testlah kehebatan BE & BVSM, saya pun sapu BE seluruh bahagian kaki kiri husband dan sumbat kaki beliau dlm karung berisi BVSM.. alhamdulillah..after half an hour..his face.....im shocking actually *Look at pic..muka beliau sebelah kiri sahaja bertukar menjadi kemerahan,cerah dan tegang..dan bengkak dikakinya yg mula membengkak seakan terbantut (xjadi bengkak)..Subhanallah..hebatnya ciptaan hamba Allah ini..saya bersyukur kerana memiliki produk ini untuk dijadikan sebagai alat bantuan dlm masa2 genting..TQ Allah.TQ BVSM & BE, TQ STG.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan