Ahad, 25 November 2012

Lagi Testimoni BBplus....

KULIT SATU BADAN PUTIH, GEBU & BERSERI ~ testi by Lili Juliana




"Seronoknya dengan BB Plus Collagen Drink!!!

Sebelum nie sy mmg takder masalah kulit yg serius.

Namun selepas melahirkan anak ke 2 dan penggunaan implanon selama 3 1/2 tahun satu persatu masalah kulit timbul.

Mula2 jeragat tumbuh merata di muka.. Telah bnyk set penjagaan kulit dicuba, dari harga berpuluh2 hinggalah ke ribu2 termasuklah rawatan di spa...


Bukan itu shj, masalah wanita pun ada coz kesan sampingan pemasangan implanon. Begitu juga dgn masalah hormon


Dan disebabkan berat badan yg masih melebihi BMI, masalah sakit lutut dan tumit kaki suka merekah juga tak ketinggalan.


Namun setelah penggunaan BB Plus secara berterusan, blum habis kotak pertama pun dah nmpk kesannya...


Dan yg paling best, every day flusher mmg sgt puas hati!!!

Tak perlu nak ambil fiber or tea utk flusher ; ))) "




********************************************************


Testimoni by Noriza Jalaluddin

Macam x percaya perubahan pd wajah...selepas 3 hari ber BBplus dan V3SR. Seronok bila ramai menegur kulit nampak semakin mulus, gebu, anjal dan lembab bila di sentuh.

Dan yang paling teruja apabila doktor menegur umur dan bertanya saya gunakan produk apa? :)

Inilah hasilnya...saya sungguh berpuashati dengan BBplus dan V3SR untuk kecantikan dalaman serta luaran. Apatah lagi pada usia mencecah hampir 50an, alhamdulillah mendapat kesihatan yang tidak ternilai harganya.
Terima kasih Ya Allah

*******************************************************


TESTIMONI BBPLUS KOLAGEN (Anna Surie)



Dulu semasa saya berkhidmat sebagai Senior Engineer, selalu terdedah kepada panas terik matahari..akibatnya kulit saya rosak teruk gelap,kasar, kusam, berkedut dan menjadi sensitif (cepat kluar ruam)..bibir kering selalu mnggelupas sehingga nampak hitam...berjeragat..

Selepas bertukar kerja sebagai Executive, duduk pula kat ofis yang ber" air cond" je..kul
it menjadi semakin teruk..kering dan bertambah kasar..

Selepas melepaskan jawatan saya memulakan bisnes sendiri yg juga terdedah matahari...stress..tak cukup tidur..airbag besar...migrain menjadi2...Pelbagai produk saya cuba tapi x berhasil..

Tapi segalanya berubah setelah berjumpa dengan Mentor hebat STG, Norazlin Nordin...Beliau memperkenalkan saya dengan bio ever yang Ajaib tu..kali pertama menghadiri program bersama Ibu Garuda Hajah Siti Atkah membuat saya jatuh cinta dengan produk dan bisnes bersama STG...Hidup saya berubah 360 darjah...

Masalah kesihatan, kecantikan, kewangan saya pun beransur pergi....

Tapi dengan BBPlus Kolagen saya tidak merasa ragu untuk mencuba coz saya tahu semua produk dari STG memnag hebat.. Buktinya muka saya lebih gebu,cantik,tegang seperti zaman anak dara...

Lihatlah gambar tu hanya selepas 20 hari (sekotak) bersama BBplus....dengan Bio Ever dulu pun saya sudah Syokkk dan teruja...Apatah lagi dengan BBPlusss...memanggg superbbbb....terbukti berkesan berbanding produk lain dipasaran yang pernah saya cuba sbelum ni...

WOOOOwwww..teruja tak hehehe....siapa yang ingin berubah menjadi lebih jelita dan bahagia seperti saya..
Jom cuba produk kami yang mantoppp ni!!!Superbranddd gitu!!Jadilah sebahagian dari keluarga besar STG...lubuk duit dan ilmu( yg special tiada di group lain)...

*************************************************

TAK KENAL MAKA TAK CINTA..

DAH KENAL NAK SAJA..



Sharing dari pengguna bbplus..

Pn.Aiza Faizah..




"Pada mulanye saya saya rasa malas nak makan vitamin yg kena bancuh ne...lebih suka makan yg capsul...tapi..bila dah makan produk capsul tu..tak ada perubahan...sehingga...pada satu hari..

kak shima yang rekmen...BBplus ne..mulanye..memang saya malas..sebab kena bancuh..tapi..kenangkan..dah makan yg caplus tak berubah pun..saya mencuba..

walaupun rasa berat nak minum..tapi alhamdulillah lihat hasilnye...baru 3 hari minum..kulit muka dan badan..mula berasa lembab aje..bibir yg kering dan pucat mula merah....oh sukanye...alhamdulillah..

tq bbplus...tq allah.."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan