Khamis, 15 November 2012

Pilih la BBplus...sebab....

 BBplus menggunakan peptida kolagen ikan laut dalam yang diimport daripada Korea dan Perancis. So, selamat daripada risiko pencemaran merkuri dan radiasi. Saiz peptida kolagen(1000-3000 dalton) adalah sgt2 kecil jika dibandingkan dengan kolagen biasa. Peptida kolagen ni sebenarnya hasil daripada kolagen ikan yang telah dihidrolisis menjadi peptida yang kaya kolagen dan mudah diserap oleh badan kita.





Lain2 Kelebihan BB Plus Collagen?



1. Dos yang Efektif. Hanya 1 paket (5g) setiap hari
P/S: lebih dr 5g – badan kita akan terus kumuhkan keluar

2. Selamat. Bebas daripada bahan beracun (itulah sebabnya kolagen ikan laut dalam yg terpilih)

3. Perlindungan antioksida tambahan. Jus blackcurrant mengandungi anthocyanin untuk melindungi kulit muka dan badan drp sinaran UV dan radikal bebas

4. Anti Alahan dan Anti Radang. Ekstrak biji anggur dengan OPC (oligomeric proanthocyanidins) mengurangkan ketidakselesaan kulit serta menggalakkan penyembuhan kulit.
- di pasaran setakat hanya ada 2 jenama yg mengandungi OPC dan salah satu darinya adalah BB Plus Collagen

5. Ko-faktor tambahan. Vitamin C dan Roselle menguatkan rantaian kolagen (penjual kolagen lain di pasaran biasanya akan offer vitamin C juga utk diambil sekali)

6. Mencerahkan kulit. Serat epal dan inulin (serat diet) menggalakkan pencerahan kulit.

7. Manfaat Tambahan. Peptida kolagen ikan adalah sumber Kolagen Jenis 2 yang membantu mengurangkan kesakitan/ ketidakselesaan penyakit sendi akibat osteoarthritis n rheumatism

8. Rasa Enak. Rasa enak campuran 100% jus blackcurrant dan jus roselle, tiada bau ikan

9. Tanpa Gula dan Kolesterol. Gula gantian semulajadi dengan Indeks Glisemik yang rendah, sesuai untuk para diabetes. Juga sangat sesuai untuk mereka yang tengah ber-diet!






Ingrediants BB Plus Collagen
Hydrolized marine collagen, grape seed extract, Vitamin C, roselle juice powder, blackcurrant juice powder, apple fiber, inulin.


Cara minum: Campurkan 1 sachet ke dalam air (NO HOT WATER!). Kacau or better yet, shake, shake, shake dan minum. Recommend minum sebelum makan atau sebelum tidur. 

Jom dapatkan harga promosi daripada saya...
sekarang hanya Rm150 wm / Rm152 em sekotak !!
Promosi tamat 01 dec 2012


Harga Biasa: RM180/box
1 box = 20 sachets


Tiada ulasan:

Catat Ulasan